Laagdrempelig, snel, en afspraak is afspraak

Bij Fiscalys zijn we trots op ons bedrijf, ons team en onze dienstverlening. Samen werken we aan een optimale persoonlijke, vakkundige dienstverlening voor onze klanten. Mooi gezegd, maar hoe werkt dat in de praktijk? Wie kan dat beter vertellen dan onze klanten zelf!

Wat is Versterker?

De vraag moet zijn: wie is Versterker? Versterker is Ester van Heuven, van origine communicatieadviseur, maar vooral geïnteresseerd in de vraag hoe een organisatie beter kan functioneren en dus presteren. Haar opleidingen en ruime ervaring op het gebied van algemene managementfuncties zet Ester in om bedrijven te verbeteren; niet alleen op strategisch gebied, maar juist ook op uitvoerend niveau. “Doorzettingsvermogen, creativiteit en discipline zitten in mijn DNA”, aldus Ester. Genoeg stof voor een gesprek!

Uitdenken, maar vooral ook doen!

Versterker richt zich op het ontwikkelen van bedrijven. Hoe werkt dat? Ester: “Wat ik vaak zie is dat bedrijven stuurloos zijn, of zijn geworden. Ze hebben behoefte aan spelregels, maar vooral ook: welk spel spelen we eigenlijk, wat is het concept? Vanuit een duidelijke strategie, visie en missie, wordt de uitvoering veel makkelijker.” Ester onderscheidt zich met name doordat zij ook een expliciete rol speelt in de uitvoerende fase: “Ik wil bedrijven helpen, daar ga ik voor.”

Een duidelijke match

“Toen ik bijna drie jaar geleden startte met mijn eigen bedrijf, besloot ik mijzelf te trakteren op een goede financiële ondersteuning. Via een gezamenlijke klant kwam ik in contact met Kees Hinderks van Fiscalys, en hij is precies wat ik als ondernemer nodig heb: ik heb versterking nodig, en Fiscalys sluit hier prima op aan, we hebben een duidelijke match.”

Afspraak is afspraak

Als Versterker heeft Ester natuurlijk prima zicht op de sterke punten van Fiscalys. Wat zijn die volgens haar? Ester: “Fiscalys is laagdrempelig, snel en afspraak is afspraak. Kees denkt met me mee, en ik voel me welkom als klant, stomme vragen bestaan niet. Fiscalys is communicatief sterk, ze staan echt in contact met mij als klant.”

Versterker voor Fiscalys

Beroepsdeformatie volgens Ester: als ze een bedrijf binnenkomt ziet ze altijd meteen hoe het beter zou kunnen, dat gaat vanzelf. Hoe kan Fiscalys haar klanten nog meer versterken? Ester: “Ik zou goed nadenken over welke klanten je zou willen: waar wil je voor gaan, waar je ligt je focus? Wil je klanten zoals ik -enthousiaste kleine ondernemers-, dan zou ik bijvoorbeeld een kennismeeting organiseren, waarbij elke klant een collega-bedrijf uitnodigt. Op die manier kun je je netwerk nog beter benutten.”

Kijk voor meer informatie over Ester en Versterker op: http://versterker.company/ of https://nl.linkedin.com/in/evanheuven .