Charmant, proactief en een luisterend oor

 

Bij Fiscalys zijn we trots op ons bedrijf, ons team en onze dienstverlening. Samen werken we aan een optimale persoonlijke, vakkundige dienstverlening voor onze klanten. Mooi gezegd, maar hoe werkt dat in de praktijk? Wie kan dat beter vertellen dan onze klanten zelf! Het woord is aan Nico Trap, oogarts en medisch directeur van Oogkliniek Heuvelrug.

Waarom Fiscalys?

Nico Trap is vrijwel vanaf de start van Fiscalys klant bij het bedrijf. Waarom? “Eigenlijk heeft Jolanda (belastingassistent Jolanda Treep, red.) ons meegenomen naar Fiscalys. Vanuit de VvAA waren wij gekoppeld aan Jolanda, en toen zij de overstap maakte naar Fiscalys, zijn wij meegegaan. Jolanda ontzorgt, en dat is erg fijn. Ik heb geen affiniteit met boekhouding, en heb er het liefst zo weinig mogelijk mee te maken. Jolanda neemt me aan de hand, en zorgt ervoor dat alles geregeld wordt. En dat bevalt uitstekend.”

Charmant en proactief

Gevraagd naar de kernkwaliteiten van Fiscalys antwoordt Nico: “Wat ik heel fijn vind is de regelmatige en proactieve informatievoorziening. Voordat een aanslag op de mat ligt, heb ik al een mail ontvangen met wat me te wachten staat. Fiscalys vertelt me precies wat ik wel en niet moet doen, en Jolanda drukt me op een charmante manier met de neus op de feiten. De mensen bij Fiscalys zijn allemaal prettig in de omgang en sympathiek, dat voelt goed.”

Voor en achter de schermen

Als oogarts heeft Nico de focus op zijn vak, zijn patiënten en zijn organisatie. “Ik ben aan het ondernemen vóór de schermen, daar wil ik me volledig op kunnen richten. Fiscalys houdt de vinger aan de pols, en zorgt ervoor dat het achter de schermen ook goed gaat. Soms stellen ze kritische vragen, en dat is goed. Daarna kan ik het weer vergeten, en verder met mijn vak.”

Een luisterend oor

Ook met zijn adviseur Kees Hinderks heeft Nico een jarenlange band. “Wat ik leuk vind aan Kees, is dat hij een betrokkenheid toont die dichtbij vriendschappelijkheid komt. Als een patiënt mij belt, heb ik een dossier nodig om de patiënt te kunnen adviseren. Als ik Kees bel, weet hij meteen precies hoe het zit, dat vind ik bijzonder. Hij biedt altijd een luisterend oor, en dat voelt goed.”

Wat kan er (nog) beter?

Als oogarts en financieel directeur van Oogkliniek Heuvelrug is Nico Trap continu bezig met het optimaliseren van de organisatie. Fiscalys kan volgens Nico van nóg grotere meerwaarde zijn, door hem proactief te adviseren waar het nog beter kan. “Ik hou me het liefst zo weinig mogelijk bezig met financiële zaken. Ik zou het prettig vinden om af en toe samen het dossier door te nemen, om te kijken aan welke knoppen we nog kunnen draaien om optimaal gebruik te maken van de financiële en fiscale mogelijkheden.”

Kijk voor meer informatie over Nico Trap en Oogkliniek Heuvelrug op: https://www.oogkliniekheuvelrug.nl/